Avatar billede snoopidoo Praktikant
07. november 2010 - 18:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde trådløse netværk fra min bærbare mere

Jeg har en mini HP bærbar, som har fungeret super godt de sidste par år.

Forleden da jeg kommer hjem fra arbejde er der pludselig ingen forbindelse, og den kan heller ikke se andre netværk i området, som jeg ved er der.

Der var ingen umiddelbare problemer med i enhedsindstillinger, men jeg har prøvet at fjerne netværkskortet i enhedsindstillingerne alligevel og lade XP installere det igen, men uden held.

Jeg fandt ud af at en herhjemme der ikke har meget forstand på ret mange ting havde været på facebook med den i,mens jeg havde været på arbejde.
Sidst hun var på facebook, var med min kones Bærbare, hvor hun formåede at klikke rundt på en masse og fik hentet en virus.

Kan dette også være en virus? Eller kan jeg fikse det på en let måde?
07. november 2010 - 18:43 #1
Check lige om der skulle være en "VLAN" / Trådløs "tænd/sluk" knap et sted på PC'en ... der er der tit... og så opleves præcist det du beskriver...

---

Point ude: 1.740 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/snoopidoo - disse gamle åbne spørgsmål bør (=skal) du lige følge op på...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede danzer Nybegynder
07. november 2010 - 23:10 #2
Du kan slå det trådløse netvært til og fra ved at holde "pn" tasten nede mens du samtidig trykker på en af tasterne øverst på tastaturet med en lille blå antenne på.
- Bærbare computere er som regel udstyret med en "pn" tast i nederste venstre hjørne, som fungerer sammen med alle de taster der har påtrykt noget med samme blå eller grå farve:
Udover at tænde eller slukke for det trådløse netværk kan man som regel også skrue op/ned for lyset på skærmen eller lyden med "pn" tasten kombineret med en tast - som regel i øverste række med blå skrift på!
Avatar billede snoopidoo Praktikant
08. november 2010 - 22:31 #3
Fantastisk. Jeg fatter ikke at jeg ikke havde tjekket det. Jeg mente bare ikke at man plejede at kunne se netværksforbindelsen overhoved, når dette var slået fra.

lægger du lige et svar karise_larry?
08. november 2010 - 22:37 #4
Ping...
(Dette er så et [svar]...)

---

Husk også 'detaljen' i sidste del af #1 *S* ?
Avatar billede snoopidoo Praktikant
09. november 2010 - 14:15 #5
#1 *S* ?
09. november 2010 - 18:32 #6
Gentager:
Point ude: 1.350 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/snoopidoo - disse gamle åbne spørgsmål bør (=skal) du lige følge op på...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede snoopidoo Praktikant
13. november 2010 - 00:49 #7
Mener du at jeg skal give pointene ud? Hvad gør man når inegne vil give et svar?
13. november 2010 - 09:46 #8
Læg selv et [svar] og efterfølgende [Accepter] dit eget [svar] for at lukke tråden 'pænt' ...