Avatar billede mac10 Nybegynder
10. november 2010 - 10:22 Der er 1 løsning

Paypal, vil ikke gå tilbage til website efter betaling?

Hej eksperter,

Jeg har lavet et betalingssytem som virker fint, har brugt det op til flere gange. Nu har jeg dog sammenlignet med en kammerats, og mit vil ikke gå tilbage til mit website efter betaling.

På hans side vil brugeren komme tilbage til websitet om x sekunder efter betaling eller man kan vælge at klikke sig tilbage. Mit problem er at den bliver på paypal og jeg derfor ikke kan fjerne de sessions som er tilknyttet den ordre som brugeren har udført.

Sådan her sit mit vindue ud efter gennemført betaling:
http://peecee.dk/uploads/112010/paypal_error.jpg

Jeg modtager informationerne via IPN, så jeg får besked om brugeren har betalt, så det virker fint, men vil gerne have ham smidt tilbage til en "Tak for din betaling side", og så lige slette sessions for ordren.

Nogen der har erfaring med dette?
Avatar billede mac10 Nybegynder
08. december 2010 - 10:44 #1
luk