Avatar billede shoo Nybegynder
12. november 2010 - 20:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Html kan ikke ses fra min Android

Jeg har lavet en helt simpel side som kan ses her: atop.dk i noget html og css.

Men den viser sig ikke når jeg tilgår den fra min HTC. Hvad går galt? Håber nogen kan hjælpe..
Avatar billede webweaver Praktikant
12. november 2010 - 21:30 #1
Jeg kan ihvertfald se, at tekst/kode editorer ser meget af din kode som "kommentarer" i koden, istedet for kode rent faktisk. Udfra deres farve-indeling. Det har måske noget at sige.

...

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css">
<!--
.style1 {
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
color:#800003;
position:absolute;
top:50px;
left:50px;
}

...

fjern <!--

...

top:500px;
left:50px;

</style>
<!-- Herunder kommer Google Analytics kodestumpen --!>
<script type="text/javascript">

  var _gaq = _gaq || [];
  _gaq.

...

fjern <!-- Herunder kommer Google Analytics kodestumpen --!>

Har det gjort nogen forskel på din HTC nu?

Hvis man fjerner de 2 ting, ser det normalt ud i editorer igen
Avatar billede shoo Nybegynder
13. november 2010 - 16:45 #2
Tak det hjalp!
Avatar billede webweaver Praktikant
13. november 2010 - 16:55 #3
Okay, men hvorfor er det lige at du tager point selv?
Det er meningen at ham/hende der hjælper dig, skal have dem?

Opret en ny tråd med emnet "point til webweaver" og smid et link til denne tråd i den anden, så smider jeg et svar der.
Avatar billede shoo Nybegynder
13. november 2010 - 21:47 #4
ej, altså - jeg kan vel ikke tage point selv? det er sgu da mærkeligt - det var jo dig der skulle ha dem!
Avatar billede webweaver Praktikant
14. november 2010 - 03:52 #5
Du har accepteret et svar fra dig selv af? Så jo, det kan man godt. Jeg skal først smide et svar, før du kan tilgive dem til mig. Det er for sent nu i denne tråd, men som sagt, kan du oprette en nyt som nævnt.