Avatar billede rasmus_f Nybegynder
17. november 2010 - 22:37 Der er 2 kommentarer

Arduino kontrol af LED diode

Er igang med et lille projekt med en Arduino MEGA, hvor jeg ønsker at kunne tænde eller slukke for en LED diode (digitale pins) over ethernet shield, er der nogle af jer derude der ligger inde med eksempler på hvordan en sådan løsning ville være ? (jeg bruger forresten den "oficielle" arduino ethernet shield, der er baseret på wiznet 5100 chippen)
Avatar billede centauri Nybegynder
27. februar 2011 - 21:14 #1
Har du fået løst dit problem, for ellers ligger jeg inde med et eksempel.
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
01. marts 2011 - 13:17 #2
Nej, desværre, du må MEGET gerne komme med løsningsforslag !