Avatar billede flintstone Novice
18. november 2010 - 14:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem efter maskinen har slumret

Min HP med WIN 7 64bit har et problem efter at den har "slumret".
Jeg har password på pc'en og når pc'en vågner efter at have "slumret", så skal den have mit password.
Men selvom jeg skriver det, så får jeg at vide at det er forkert.
Og det er ligesom om at skærmen står og "flicker" ca. en gang i sekundet.
Er der nogen der ved hvad der kan være galt?
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2010 - 14:53 #1
Jeg oplever det i flere mærker tror det er win7 derfor har jeg ikke slumrefunktionen sat til men kører med nedtoning og slukning af skærm:
Avatar billede flintstone Novice
18. november 2010 - 15:50 #2
Jamen, jeg er lidt i tvivl om det er fordi jeg bruger password efter slumre eller det bare er en fejl i W7 generelt.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2010 - 16:46 #3
Som jeg skriver har jeg oplevet problemet på flere maskiner og bruger ikke password så??
Avatar billede flintstone Novice
21. november 2010 - 15:13 #4
Har måske fundet en slags løsning til problemet. Mic PC, DV8 1190eo, er jo udstyret fingeraftrykslæser og når man bruger den efter slumre, så kan maskinen godt starte. Så om det er løsningen ved jeg ikke, men det virker ihvertfald
Avatar billede flintstone Novice
28. november 2010 - 14:20 #5