Avatar billede DanielGz Nybegynder
23. november 2010 - 21:41 Der er 3 kommentarer

Iphone 3gs, SØGER, men finder aldrig mobiltnetværk?

Hej Eksperter.

Har købt mig en Iphone 3gs, men fatter ikke hvorfor den ikke kan finde mobilnetværk, kan sagtens komme på nettet via Wireless.. Når jeg går ind under operatør skriver den "kan ikke indlæse netværksliste", den kan godt finde mit selvskab under generelt->Om også under operatør.

hvis der er nogen der kan hjælpe mig, vil jeg blive meget glad.. Den virkede da jeg fik den, men efter jeg fik gendannet den har den ikke virket?
24. november 2010 - 07:16 #1
Prøv at tjekke om den ikke kun søger efter 3g-net.
Den skal nok sættes til at søge efter både 3g og gsm.
Avatar billede DanielGz Nybegynder
24. november 2010 - 09:07 #2
Hvordan gør man det? :-) Tror måske du har fat i noget.
24. november 2010 - 17:18 #3
Jeg har faktisk ikke iphone, så jeg ved ikke hvor man ændrer det. -Jeg har bare oplevet det med min android.
Men prøv at kikke dér hvor du skifter mellem maulelt og automatisl netværk og sårn..