Avatar billede foralias Praktikant
25. november 2010 - 11:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2003 server overtage linux administreret domæne

Hejsa - Jeg er lidt i tvivl om det spørgsmål hører hjemme her, eller i linux afdelingen da det involverer begge styresystemer.

Jeg har overtaget administrationen af et netværk, hvor domaincontrolleren er en Fedora server.
Problemet er at jeg gerne vil have vores 2003 server til at overtage rollen, og helt udfase linux serveren, da jeg ikke aner noget som helst om linux.

Kan det umiddelbart lade sig gøre med DCpromo, eller skal der laves noget andet benarbejde først?

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på problemet den vej rundt. Til gengæld er der mange svar på hvordan en linux overtager et 2003 domæne :-)
Avatar billede foralias Praktikant
10. december 2010 - 08:30 #1
Er der ingen der har prøvet det den vej rundt?
Avatar billede foralias Praktikant
24. januar 2011 - 11:39 #2
LUKKER!