Avatar billede synthaiz Nybegynder
02. december 2010 - 19:07 Der er 3 kommentarer

Hjælp til uddannelsesmesse mangler idé?

Hej, jeg går på efterskole,og imorgen skal vi lave uddannelsesmesse / jobmesse.

Jeg skal stå "fremlægge" til de folk der ser på min planche
Men der er 6 i min klasse der har valgt Politibetjent, så vil gerne høre om i har en god idé til hvad jeg kunne lave på min plance?
Der er massere af plads på den, da vi får sådan en hel væg man kan klisrte ting på. Mangler bare en masse idéer, synes det kunne være ret sejt hvis i kunne hjælpe mig med at finde på noget som de andre ikke laver, sådan alt sammen ikke bare bliver det samme..

de andre skriver f.eks. om selve uddannelsen og hvordan man bliver politimand, lønnen osv.. jeg vil gerne have noget kreativt også... men ved simpelthen bare ikke hvad det skulle være..

Håber i kan hjælpe mig, modtager alle bud!

TUSIND tak på forhånd!
Avatar billede synthaiz Nybegynder
02. december 2010 - 19:27 #1
Argh sorry, det var dårligt skrevet af mig.

Jeg har også selv valgt Politibetjent.. så skal lave noget om det på min "væg"
Avatar billede synthaiz Nybegynder
02. december 2010 - 19:44 #2
altså jeg leder efter noget kreativt, gider ikke bare have en masse tekster osv, det er for kedeligt :D

håber i kan hjælpe, tak!
Avatar billede Bodillen Nybegynder
02. december 2010 - 21:05 #3
Hvad med at "arrestere" folk og give dem håndjern af strips på, præmier til dem, der selv kan komme fri!
http://shop.xl-byg.dk/produkter/vaerktoej/haandvaerktoej-elektriker/kabelstrips/millarco_48x350mm_50stk_kabelstrips_.htm