Avatar billede nicer Nybegynder
07. december 2010 - 08:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilgå klient controls på en ASP:Timer

Hey M8s

Sidder her og vil gerne have fat i .set_enabled client control på min ASP:Timer, men de javascript eksempler jeg finder på nettet, virker ikke rigtigt. Mit script nedenfor returnere NULL og det bedste jeg har fået ud af mine forsøg var et object htmlspan element, som jeg heller ikke kunne bruge til noget.

----- Giver mig NULL -----

<script type="text/javascript">
        function Test() {
            var timer = $find(‘<%= UpdateTimer.ClientID %>');
            alert(timer);
        }
</script>

----- Giver mig NULL -----

----- Giver mig Object HTMLSpanElement -----

<script type="text/javascript">
        function Test() {
            alert(document.getElementById('UpdateTimer'));
        }
</script>

----- Giver mig Object HTMLSpanElement -----

----- ASP kode -----

<asp:Timer ID="UpdateTimer" runat="server" OnTick="Update_Tick" Interval="5000" />

----- ASP kode -----

Skriver det hele i Visual Studio, så der er intellisense på, men det har ikke rigtig hjulpet :-/

Nogen idé til den ikke vil fange timeren via dens ID ?
Avatar billede majbom Novice
07. december 2010 - 09:41 #1
hvordan ser det her element ud i kilden i browseren:

<asp:Timer ID="UpdateTimer" runat="server" OnTick="Update_Tick" Interval="5000" />

?

jeg har aldrig kodet asp...
Avatar billede nicer Nybegynder
07. december 2010 - 09:46 #2
Højreklik > Vis kildekode:

<span id="UpdateTimer" style="visibility:hidden;display:none;"></span>
Avatar billede majbom Novice
07. december 2010 - 10:05 #3
hmm det ved jeg sq ikke så, desværre...
Avatar billede nicer Nybegynder
20. februar 2011 - 19:00 #4
Lukker