Avatar billede mj72 Juniormester
12. december 2010 - 20:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Genvejstaster til programmer i Windows 7

Til XP brugte jeg tidligere det lille fede program Qliner Hotkeys, men det virker ikke til win 7.

I værktøjslinjen nederst i proceslinjen har jeg genveje til programmer, men Højreklik, Genvejstast, fx ctrl + alt + x virker ikke.

Eller findes der et smart lille program, så man kun skal trykke to taster?

På forhånd tak!
Avatar billede milter Ekspert
12. december 2010 - 21:24 #1
Avatar billede milter Ekspert
12. december 2010 - 21:26 #2
Avatar billede mj72 Juniormester
13. december 2010 - 21:10 #3
Tak. Den alm. højreklik virker dog ikke - som jeg skrev.
Avatar billede milter Ekspert
14. december 2010 - 17:13 #4
Virker Højreklik > Egenskaber > Genvej > xxx slet ikke?

Hvis ikke, kan du så beskrive dine trin lidt nærmere.
Avatar billede milter Ekspert
23. december 2010 - 22:38 #5
Calling mj72:

Lever du stadig, og hvad har du af kommentarer til dem, som prøver at at hjælpe dig?
Avatar billede mj72 Juniormester
24. december 2010 - 12:27 #6
Tak for forsøgene!

Genvejstasterne kan vist ikke bruges, når ikonerne er placeret i proceslinjen. Ikonerne skal vist ligge på skrivebordet eller i en undermappe til Start-mappen.

Har fundet dette lille gratis program, som virker perfekt: HotKeyz.