Avatar billede tommyf Nybegynder
15. december 2010 - 12:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Anbefal en farve-laserprinter

Hej folkens,

Spørgsmålet er egentlig bare: Hvilken farve laserprinter vil du anbefale (og hvorfor). Den skal kunne køre med Windows7.

Jeg kan se at nedenstående er den mest populære på EDBpriser:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=435017

Jeg google dog lige produktet og stødte så på nedenstående indlæg, hvor printeren helt tilbage i 2008 får nogle negative kommentarer:
http://www.eksperten.dk/spm/844746

Ser frem til at høre jeres bud :)
Avatar billede The_Buzz Novice
15. december 2010 - 12:51 #1
Hejsa

Jeg har en farve laser printer som jeg købte til ~1000. Det er den bedste printer jeg til dato har haft...

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=435017
Avatar billede The_Buzz Novice
15. december 2010 - 12:59 #2
Havde ikke klikket dine links og var ikke klar over at du netop henviste til min favorit printer :D
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. december 2010 - 13:42 #3
Det er jo godt nok med en anbefaling :)
- Når den topper som den mest solgte, skulle man også tro at den er et godt køb. Blev bare i tvivl da jeg så alle de kloge ord om farvestyring.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. december 2010 - 15:38 #4
Ser ikke ud til at der er bedre forslag, så jeg snupper da lige den - giv et svar, så må du være pointberettiget :)
Avatar billede The_Buzz Novice
16. december 2010 - 20:11 #5
Tak :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. december 2010 - 18:40 #6
Har lige et follow-up spørgsmål: Den siger "Check Unit. Imaging Unit."

Har du nogen idé om hvad det betyder? Så vidt jeg kan se drejer det sig om den store boks med de 4x toner - men alle papirstrimler er fjernet og den burde være korrekt sat i.
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. december 2010 - 20:07 #7
Jeg slukkede den og tændte den så igen efter ~1½ time, og nu virker det bare. Så det er fint.