Avatar billede bahn Nybegynder
15. december 2010 - 23:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vis leveringsfelter når chekbox er checked

hej jeg har en kurv hvor folk skal kunne udfylde anden leveringsadresse.

hvis en checkbox er checked ved onload
skal felterne til levering vises.

jeg har prøvet 150996 forskellige ting man kan ikke få det til at virke.

her er noget af det jeg har prøvet:
<SCRIPT TYPE="text/javascript">
if (document.getElementById('tjeklev').checked)
    {
        document.getElementById('levAddr').style.display=inline;
    }
</SCRIPT>

<div id="levAddr" style="display:none;position:relative;top:-4;">
LEVERINGSFELTER
</div>

Anden Leveringsadresse: <input type="checkbox" name="andenlevadr"  id="tjeklev" value="1" <? if($_SESSION['adresse']['andenlevadr'] == 1) echo "CHECKED";?> onclick="document.getElementById('levAddr').style.display=this.checked?'block':'none'">

Er der ikke en rar sjæl der kan komme med lidt hjælp
Avatar billede majbom Novice
16. december 2010 - 08:13 #1
<SCRIPT TYPE="text/javascript">
function toggleAddress(checkbox){
  if (checkbox.checked){
      document.getElementById('levAddr').style.display='inline';
  }else{
      document.getElementById('levAddr').style.display='none';
  }
</SCRIPT>

,,,

<input type="checkbox" name="andenlevadr"  id="tjeklev" value="1" <?php if($_SESSION['adresse']['andenlevadr'] == 1) echo "CHECKED";?> onclick="toggleAddress(this;)">
Avatar billede bahn Nybegynder
16. december 2010 - 08:32 #2
det er ikke at få den til at skifte der er problemet

det er at få den vist rigtigt ved load af siden.
hvis tjeklev er checked skal adressefelterne vises.
Avatar billede majbom Novice
16. december 2010 - 09:01 #3
<div id="levAddr" style="display: <?php echo ($_SESSION['adresse']['andenlevadr']==1)? 'inline' : 'none';?>;position:relative;top:-4;">
LEVERINGSFELTER
</div>
Avatar billede bahn Nybegynder
16. december 2010 - 09:17 #4
god ide

det prøver jeg i aften.
Avatar billede bahn Nybegynder
30. december 2010 - 08:13 #5
det virkede splazz

lig et svar
Avatar billede majbom Novice
03. januar 2011 - 18:38 #6
kommer her :)
Avatar billede majbom Novice
03. januar 2011 - 18:38 #7
her...
Avatar billede majbom Novice
04. januar 2011 - 09:09 #8
tfp :)