Avatar billede thebayzer Nybegynder
18. december 2010 - 08:57 Der er 11 kommentarer

Dygtig tegner ? Illustrator, Photoshop, blyant/tusch eller noget helt femte ?

Kan du tegne teksten "Tofthøj" i stil med denne håndskrift: http://img529.imageshack.us/img529/5892/f263c0809cd643cd667d06f.jpg kan du forvente at få en skovlfuld points - og muligvis kontant betaling :).
Billedet/teksten skal bruges som logo til en lille virksomhed og skal derfor ende på hjemmeside, visitkort og en masse andet. Hundreder, sandsynligvis tusinder, vil se det.
Derfor skal resultatet ligge som færdig .png-fil i høj opløsning og kvaliteten skal være 300dpi.

Jeg ved at der er kreative hjerner her, så glæder mig enormt meget til at se hvad I kan klare :)
Avatar billede rockbottom_dk Nybegynder
18. december 2010 - 11:47 #1
Kan du fortælle lidt om hvad "tofthøj" laver!?
skriften du viser ligner noget til en vinflaske eller chokolade
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
18. december 2010 - 14:41 #2
500 kr. og jeg laver det i illustrator
Avatar billede thebayzer Nybegynder
18. december 2010 - 15:28 #3
Jimmi Tofthøj, jeg, er ved at starte op som fotograf. "Le Buro"-logoet som jeg henviser til er navnet (corporate identity) for en fransk restaurant. Jeg synes bare at det ser så lækkert ud, og kunne godt tænke mig at få sådan et logo til min virksomhed :)
Avatar billede rockbottom_dk Nybegynder
19. december 2010 - 10:42 #4
hvis du giver mig din mail adr. kan jeg lige sende dig 2 udkast
Avatar billede thebayzer Nybegynder
19. december 2010 - 15:27 #5
bayzer@gmail.com :)
Avatar billede thebayzer Nybegynder
19. december 2010 - 15:28 #6
hb5v6: Kan du vise mig dine ideer, eller hvordan :) ?
Avatar billede rockbottom_dk Nybegynder
19. december 2010 - 15:43 #7
http://trorjegnok.dk/tofthoj.jpg

her er måske en start !?
Avatar billede thebayzer Nybegynder
19. december 2010 - 16:47 #8
Den nederste af dem ser fin ud - vil du lave én magen til, men med stort T - Tofthøj :) ?
Avatar billede rockbottom_dk Nybegynder
19. december 2010 - 17:06 #9
Avatar billede thebayzer Nybegynder
19. december 2010 - 19:21 #10
Solgt ;)Jeg holder mig til den nederste i første forsøg. Hvad skal det så koste :) ?
Avatar billede rockbottom_dk Nybegynder
19. december 2010 - 19:34 #11
Det er en dum ide at snakke priser her - tror jeg.
Men du har formegentlig brug for mere end et "logo" !??!?