Avatar billede boie Novice
19. december 2010 - 15:00 Der er 3 kommentarer

Efter AVG er ALLE min billeder væk!

Hej Jeg kører win xp home edition og har haft avg installeret, jeg lavede så en tune up også med at avg program og lige pludselig er ALLE min billeder forsvundet fra min eksterne harddisk. Jeg er total lost fatter minus her, har scannet computeren for alle billeder men intet fundet.

er der nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede T-Ry Nybegynder
19. december 2010 - 16:20 #1
Hej

For 1 år siden mistede jeg alle mine data på en extern harddisk. Det var sgu min egen fejl.

På nettet fandt jeg løsningen som hedder Runtime GetDataBack.

Et lille program som genskabte alle slettede filer.

Blot skal man huske, IKKE at installere programmet på samme harddisk hvor de slettede filer skal reddes. I dit tilfælde skal du altså installere programmet på din PC, starte programmet og så kan du redde de slettede filer på din eksterne harddisk.

Har på samme måde reddet 2 af mine venners eksterne harddiske.

Så vidt jeg husker findes der en freeware. Der findes sikkert også andre lignende programmer.

Held og lykke
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2010 - 16:29 #2
Enig med #1 i at du ikke må overskrive filer på din disk.
Her er andre programmer til at redde filer:
http://digifile.dk/download.php?katid=33
Kan du se din eksterne harddisk i denne computer/diskhåndtering, eller er den kun i RAW format?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2010 - 16:32 #3
hent iCare
http://www.tricksdaddy.com/2010/12/icare-data-recovery-software-free-download-giveaway.html
der er opskrift på en gratis registreringsnøgle (hvis før 25. dec 2010).
Så kan du undelete og/eller unformat din eksterne disk og måske få dine data tilbage.