Avatar billede Schmidt25 Nybegynder
21. december 2010 - 17:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Router og loadingproblemer

Hej Eksperten.

Nå, jeg har følgende problem.

Mit internet kører somregel uden problemer når jeg surfer rundt på nettet og læser nyheder, ser youtubevideor og hvad man nu ellers bruger tiden på.

Dog får jeg jævnligt, ca. 1-2 gange om dagen hvor jeg ingen steder kan komme på nettet, siderne vil simpelthen ikke loade, og det er alle sider, den går nærmest i lås, selvom der står min forbindelse er aktiv og "uden problemer" kan da også modtage en besked på MSN uden problemer, selvom jeg ikke kan surfe på browseren. (gælder både Chrome og Internet Explorer 8.0)

Jeg har følgende settings

Fibernet fra Sydenergi 30/30 mbit.
Fra Sydenergis modem har jeg tilsluttet en Netgear WNR2000 router, hvor jeg er tilsluttet via netkabel og en 1 bærbar i huset via det trådløse.

Jeg har prøvet følgende:
Google DNS og alm. ISP DNS, begge 2 sker overstående fejlbeskrivelse.

Nogen forslag til evt. en anden opsætning - jeg ved ikke hvor henne fejlen er, men formoder det er I routeren.

Kan desværre ikke forbinde min computer direkte til modemet, den ville ikke skabe forbindelse, får blot beskeden om, "der er ingen kabel tilsluttet"

Nogen ideér

Venlig hilsen

Martin Schmidt
Avatar billede redbull-tp Nybegynder
21. december 2010 - 18:00 #1
Har du prøvet en speedtest?

http://internettest.dk/
Avatar billede Schmidt25 Nybegynder
21. december 2010 - 21:14 #2
Hej Redbull-TP

Først, tak for dit input, når du siger speedtest, mener du så hastighedstest som f.eks. den yousee har tilgængelig, så er svaret ja - jeg får ofte 32-33 mbit i både down- og upload.

Dernæst, når du "svarer" på et spørgsmål, skal du bruge "kommentar" indtil korrekt løsning findes, derefter kan du indsende et svar og få accepteret dit svar, og få dine point tildelt :-)
Avatar billede Schmidt25 Nybegynder
27. december 2010 - 09:53 #3
Tja ingen inputs, jeg lukker og slukker denne tråd.