Avatar billede pesa Nybegynder
25. december 2010 - 10:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af to skærme til stationær?

Hej Eksperter

Jeg har en stationær med følgende grafikkort: NVIDIA GeForce 6100.

Er det muligt at tilslutte to skærme til min computer?

På forhånd tak!
pesa
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
27. december 2010 - 04:58 #1
Mit umiddelbare svar er at du skal have to grafikkort for at dette skulle kunne lade sig gøre.
Avatar billede pstidsen Novice
03. januar 2011 - 17:34 #2
Ret fysisk kan det lade sig gør med: http://www.avxperten.dk/hdmi--dvi-kabler/multi-adaptere/multi-adapter-(vga-han-til-2-x-vga-hun).asp

Vil da også tro det virker teknisk. Jeg sætter da nogle gange en ekstern skærm (via vga) til min bærbar for at gøre min skærm breddere (så surfer jeg herinde på en skærm, mens jeg spiller pc på den anden :D).
Avatar billede pesa Nybegynder
03. januar 2011 - 20:28 #3
pstidsen>>> Interessant - og den viser ikke samme indhold på begge skærme???
Avatar billede pstidsen Novice
04. januar 2011 - 16:19 #4
Nej. Og hvis den gør er det nemt at ændre. Det kommer muligvis an på dit styresystem ;).... Ved mig (Windows 7) skal man klikke Windowstasten+P og derefter klikke på udvid ;)
Avatar billede pesa Nybegynder
05. januar 2011 - 00:29 #5
Fedt - det vil jeg prøve. Tak for hjælpen!
Avatar billede pesa Nybegynder
05. januar 2011 - 00:29 #6
Kan du svare? Så får du point.
Avatar billede pstidsen Novice
05. januar 2011 - 16:22 #7
:)