Avatar billede faroeboy Nybegynder
26. december 2010 - 10:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bærbar, mangel på intern mus

Hej
Min datter har en bærbar Emachine E527 hvor musen pludselig holdt op med at fungere, iflg hende så har hun ikke foretaget nogen ændring i indstillinger, men jeg ved det ikke. Har ikke selv oplevet det her problem på nogen af mine bærbare. Men den fungerer fint med mus tilsluttet USB.
Hvad kan der være sket?
Avatar billede Techwork Praktikant
26. december 2010 - 10:40 #1
Prøv og kontroller enhedshåndtering om der er problemer med nogen hardware/driver.
Hvilket operativsystem kører den?
Avatar billede faroeboy Nybegynder
26. december 2010 - 10:54 #2
Den melder ikke nogen fejl i enhedshåndtering. Den kører på windows 7
Avatar billede speedpii Nybegynder
26. december 2010 - 10:58 #3
hvad med en evt. Fn tast.. man kan på slå musen fra, og så viser den ikke nogle fejl? :)
Avatar billede speedpii Nybegynder
26. december 2010 - 11:02 #4
mener det er Fn + F7
Avatar billede Techwork Praktikant
26. december 2010 - 11:03 #5
Du kan jo evt. prøve at installerer driverne fra Acers website igen. Måske kan det hjælpe.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
26. december 2010 - 11:27 #6
Jamen "speedpii" smid et svar så er pointene dine. Det var nemlig Fn+F7 genialt :) Havde nemlig kigget på Fn tasten men må indrømme jeg overså denne mulighed.
Et super forum, hvor jeg er hjulpet mange gange, tak til alle jer der var med til at give gode råd!
Fortsat god jul.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
31. december 2010 - 15:30 #7
Nå hellere lukke det her.