Avatar billede faroeboy Nybegynder
31. december 2010 - 15:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Facebook notifikationer

Jeg bruger facebook en del, men jeg er træt af alle notifikationer der bliver sendt til min e-mail. Der er venners venner og venner og hvad ved jeg.
Har søgt hjælp via facebook og google men det har ikke hjulpet.
Jeg kunne tænke mig at vide hvad jeg exact skal slå af? og hvor.
Jeg har været i kontoindstillinger - notifikationer og slået alt fra i det felt der vedrører Facebook. Hvad gør jeg?
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
31. december 2010 - 15:52 #1
Konto - Notifikationer (Øverst oppe, som er en fane) - Så tager du bare flueben af derfra, du ikke vil have mail fra.
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
31. december 2010 - 15:54 #2
hov.. - Konto - kontoindstillinger - og så notifakitioner.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
31. december 2010 - 16:06 #3
Hej "1ti1" jamen de er fjernet alle fluebenene, og der kommer stadigvæk beskeder på mailen :(
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
31. december 2010 - 16:12 #4
Hvilken Mail's er det du får fra? :) f.eks. Grupper, billeder osv? :D
Avatar billede faroeboy Nybegynder
31. december 2010 - 16:14 #5
Jamen tror ikke jeg har styr på det der, hvordan ser jeg det?
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
31. december 2010 - 16:16 #6
Inde i den guide jeg gav der før :) Der kan du se hvilken flueben du har til, og ikke - Hvis der er flueben, så får du naturligvis mails :)
Avatar billede faroeboy Nybegynder
31. december 2010 - 16:23 #7
Kan jeg have været for hurtig på aftrækkeren, synes nu som de sidste notifikationer ikke kommer på mailen. Måske har min tålmodighed ikke været god nok, jeg ved det ikke :( men måske det tager sin tid inden det stopper.
Tak for dit bidrag "1ti1" smod eet svar så lukker jeg.
Altså jeg har slået alle fra i " Konto - kontoindstillinger - den første del "Facebook"
Avatar billede faroeboy Nybegynder
31. december 2010 - 16:25 #8
Tak og så vil jeg ønske dig et rigtigt godt nytår :)
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
31. december 2010 - 18:49 #9
I lige måde ;) Håber du får en god Aften/Nat :)