Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
02. januar 2011 - 13:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre input.value ved get

Hej

Jeg har et input felt <input type="text" value="2">

jeg ønsker så at når koden alert(input.value) køre at value fx bliver ganget med 2. sådan at input.value retunere 4.

Løsningen havde været simpel hvis det var en hvilken som helst anden property da man så bare kunne bruge __defineGetter__.

Løsningen havde også været simpel hvis det var den anden vej da man så kunne bruge onpropertychange og Object.watch.

Løsningen behøver ikke at virke i alle browser det er IE8 og firefox der er de vigtigeste.
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
02. januar 2011 - 13:52 #1
Kan du ikke lige ligge din kode ind, så bliver det lidt nemmere.
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
02. januar 2011 - 14:04 #2
Det kommer nok an på koden.

Men download https://github.com/AndreasMadsen/HTML5-Forms
Og kør: ~test/attribute/placeholder/index.html I firefox (IE virker ikke endnu)
Og så handler det om "When placeholder is active the value property should be an empty string."
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
29. januar 2011 - 12:21 #3
det ser ikke ud til at kunne lade sig gøre