Avatar billede serverservice Praktikant
02. januar 2011 - 19:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cisco 5.07 64 bit client - link ?

Hej jeg kan ikke finde cisco 5.07 clienten til 64 bit - og fra cisco hjemmesiden skal man have ekstra rettigheder som firma - og jeg har forsøgt at købe det uden held.

Nogle der ved om det kan hentes eller købes andre steder - jeg gider ikke vente 14 dage til jeg er blevet godkendt som firma?
Avatar billede 2nice Nybegynder
02. januar 2011 - 20:09 #1
At dømme efeter hvad man kan læse sig til er der ikke en client til x64 (kun en beta)

Læs sel mere her--> http://ciscoforum.dk/forum/forum_posts.asp?TID=492
Avatar billede serverservice Praktikant
02. januar 2011 - 20:18 #2
Hej det er vist en gammel blog og jeg kan ikke finde den cisco beta version - jeg forventer at de har 5.07 klar til 64 bit efter hvad jeg kan læse og står med en cisco ASA til mere end 5500,- og skal nu på knæ for cisco bare for at kunne hente tilhørende software :)

prøver lige et andet link jeg fandt til shrev soft vpn client.
Avatar billede loke-liscom Nybegynder
03. januar 2011 - 00:20 #3
vpnclient-winx64-msi-5.0.07.0290-k9.exe er den nyeste 64 bit version, og jeg kan hente den med min CCO-adgang. Din reseller kan give dig lov til at hente den.

/Klaus
Avatar billede serverservice Praktikant
03. januar 2011 - 07:33 #4
ok jeg har skrevet til min leverandør men ville gerne have det idag hvor jeg skal ud til kunden - men nu ser vi hvor smidigt det går:
Avatar billede loke-liscom Nybegynder
03. januar 2011 - 07:56 #5
Vi køber Cisco udstyr hos Axcess, og de lavede vist en "kode" jeg skulle taste ind når jeg var logget ind på cisco's hjemmeside.

Det tog så vidt jeg husker ikke ret lang tid. Ellers er de sikkert behjælpelige med at sende klienten til dig.

/Klaus
Avatar billede henrik_meyer Nybegynder
03. januar 2011 - 14:07 #6
Hvis du endnu ikke har fået en 64bit version, så sig til, så skal jeg give dig den.

/Henrik
Avatar billede serverservice Praktikant
10. januar 2011 - 21:43 #7
ja det må du sådan set gerne du kan kontakte mig fra hjemmesiden og tak