Avatar billede john2010 Praktikant
06. januar 2011 - 09:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows Update filer

Hej,
Jeg har et problem i forbindelse med kørsel af en Windows update. Selve opdateringen kørte fint, men uheldigvis havde jeg en USB-harddisk tilsluttet pc'en på samme tid. Dette bevirkede at en masse mapper blev oprettet på min eksterne harddisk - hvad endnu værre er, er faktisk at maskinen kører forfærdelig langsom når den eksterne harddisk ikke er tilsluttet pc'en. Det er som om at pc'en (Windows) stadig vil hente nogle filer fra den eksterne disk. Selvom det kører langsomt uden den eksterne disk tilsluttet, kommer der ikke nogen fejl-meddelelser.

John
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2011 - 11:00 #1
Lav en sysytemgendannelse fra før du opdaterede:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden

Herefter frakobler du den eksterne, og laver en Windows update igen....
Avatar billede john2010 Praktikant
06. januar 2011 - 12:27 #2
Det er desværre ikke en mulighed, idet at systemgendannelse er deakiveret .
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2011 - 12:38 #3
Oki, ikke så smart.  :-)

Så afinstaller opdateringerne igen via kontrolpanel -> Tilføj eller fjern programmer
Avatar billede john2010 Praktikant
06. januar 2011 - 12:57 #4
Dette er heller ikke en mulighed, idet at det er en ret avanceret system og det er åbenbart lang tid siden at fejlen er opstået (en anden person har udført handlingen). Man kan sige at det som er interessant er at finde ud af, hvorfor det kører godt med den eksterne harddisk tilsluttet og hvordan man undlader at få Windows til at søge på denne eksterne harddisk.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2011 - 13:03 #5
Oki, held og lykke med projektet.....
Avatar billede john2010 Praktikant
06. januar 2011 - 13:28 #6
Det var da et underligt svar at give.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2011 - 13:33 #7
"Svar"?????
Det var faktisk en høflig kommentar, når du ikke kunne bruge mine løsningsforslag.
Avatar billede john2010 Praktikant
06. januar 2011 - 13:37 #8
De løsningsforslag du kom med var jo ikke så brugbare og så bare skrive held og lykke er da ret uhøfligt
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2011 - 13:44 #9
Hmmm, dig om det....men jeg mener held og lykke.
Hvis du vælger at misforstå det, ja så er det jo dit problem.
Jeg forstår bare ikke lige den negative holdning i et forum hvor du søger hjælp?
Avatar billede john2010 Praktikant
26. januar 2011 - 10:55 #11
Hej Karise_larry,

Hvis du smider et svar, så skal du få pointene. Det var en super løsning og det løste problemet.

Mvh
John
26. januar 2011 - 14:11 #12
Ping...

(Dette er så et [svar]...)