Avatar billede MakkerD Nybegynder
06. januar 2011 - 13:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Digital signatur

Hej

Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg har installeret min digitale signatur. Dvs jeg kan ikke finde mit certificat. Er der nogen der ved hvad filen hedder til efternavn så jeg evt kunne søge efter denne på min pc. Har forsøgt med .cer men den finder den ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. januar 2011 - 13:56 #1
*.pkcs12
i hvert fald på min maskine (ikke n3mid - men digital signatur)
Avatar billede MakkerD Nybegynder
06. januar 2011 - 14:46 #2
Jeg tester det lige når jeg kommer hjem, men det ser meget rigtigt ud.

Kunne finde lidt info her også:

http://en.wikipedia.org/wiki/PKCS

Hvordan faen tildeler jeg dig point? :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. januar 2011 - 15:01 #3
jeg giver her et svar, og det kan du så acceptere...
Men vent til du ser, om det også passer på din maskine.