Avatar billede thornvig Praktikant
10. januar 2011 - 19:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 7, klippeværktøj og sticky notes er forsvundet

Både klippeværktøj og sticky notes er forsvundet fra menuen i under windows symbolet nederst til venstre. De er heller ikke under "Alle programmer".
I hjælp kan jeg finde et link til klppeværktøjet, men der er ikke muligt at fasholde det efter restart af computeren. Jeg kan  ikke afkode stien til funktionen.

Begge programadgange er formentlig forsvundet under en opdaterring eller efter at have køert Uniblue PoerSuite.

Hvordan får jeg reetableret gennemveje til klippeværktøj og sticky notes ?
10. januar 2011 - 19:37 #1
...Uniblue PoerSuite... ?

Systemgendannelse til FØR ovenstående ?
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
10. januar 2011 - 19:45 #2
Nu bruger jeg for tiden ikke windows, men det sted du snakker om er det ikke de mest brugte programmer? De vil jo ændre sig efterhånden som du bruger andre programmer mere. Nok derfor det er sket efter du har brugt et andet program.

Tryk på start og brug søgefunktionen til at finde dem. Så vidt jeg husker kan du så drag and drop ikonet hen til startmenuen, men det skal være over stregen. Det kan godt være jeg husker forkert. Du kan også drag and drop til skrivebordet. Så har du dem i hvert fald der.
Avatar billede thornvig Praktikant
12. januar 2011 - 16:08 #3
Løste problemet ved at søge på en bid af værktøjsnavnet under C/windows. Fandt exe filerne som jeg oprettede nye gennemveje fra.