Avatar billede Stoney_Ducky Nybegynder
10. januar 2011 - 19:20 Der er 2 kommentarer

Sikkerhed på mit netværk

Heej

forleden fik jeg så mit nye 15 mbs net - profiber. Hvilket er udmærket til mit forbrug:)

Meen cdmanualen til dlink routeren vi købte fra sydenergi indeholdte kun en 500 siders engelsk vejledning.

Så jeg satte den altså bare til strøm til strømstik og lan stik til internet 1 som bagsiden af boxen nu viste^^#

ingen problem der og mit trådløsenet virker ellers bare suverænt,

DET ENDELIGE PROBLEM
er så bare at når jeg sætter netværkskode på dlinksforbindelsen, forsvinder den igen lige så snart jeg lukker vinduet:S

(WPA Personal 2 samt alle andre krypteringer vi valgte)
Avatar billede lzs Nybegynder
10. januar 2011 - 20:02 #1
Og du husker at trykke "save settings"?
Avatar billede Stoney_Ducky Nybegynder
11. januar 2011 - 05:33 #2
Når jeg sætter et nyt kodeord og trykker ''Arkiver'' på min Mac Pro.

Kan jeg se der er kode på, derefter går jeg ud og låser låsen så der ikke kan fortages ændringer. (stadig kode på)

*5 minuter senere* Sikkerhed ingen