Avatar billede jakes85 Nybegynder
13. januar 2011 - 18:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Venstre museknap har skiftet funktion..?

Når jeg db.klikker på en mappe eller en hardisk, åbner den ikke. Ved at højreklikke kan jeg se at det ikke er Åbn, men stifinder der er markerer med fed.

Hvordan kan jeg ændre dette...?
13. januar 2011 - 18:54 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede jakes85 Nybegynder
13. januar 2011 - 18:58 #2
Win 7 UT.

Mus: Logitech Anywhere Mouse mx
Avatar billede milter Ekspert
13. januar 2011 - 19:52 #3
Hvordan dobbeltklikker du? Med to klik på venstre tast eller har du selv tildelt en af knapperne funktionen "dobbeltklik"?

Hvis det sidste er tilfældet, kan en opdatering måske have nulstillet dine knappers funktioner.

Prøv at kigge i Logitechs program til indstilling af tastefunktioner for musen.
13. januar 2011 - 20:04 #4
Hmmm... der er en REG fil man kan køre for at fixe det problem... jeg forsøger at finde den...
Avatar billede jakes85 Nybegynder
13. januar 2011 - 23:38 #5
2 klik på venstre.
Avatar billede milter Ekspert
14. januar 2011 - 23:38 #6
Her er lidt læsestof:

http://www.winvistaclub.com/e11.html

Hvis det er for kompliceret, så prøv at bruge Logitechs program til at tildele funktioner til knapperne og se, hvad der sker.
Avatar billede jakes85 Nybegynder
17. januar 2011 - 19:53 #7
Som sagt åbner mappen ikke.
Jeg får dennne fejlmeddelelse (Ved db.klik på C:\):

C:\

"Denne fil har ikke et tilknyttet program, der kan udføre handlingen. Installer et program, eller hvis et program allerede er installeret, skal du oprette en tilknytning i Standardprogrammer i kontrolpanel."

Kan dog tilføje at alle ikoner og mapper på skrivebordet åbner normalt.
Avatar billede jakes85 Nybegynder
18. januar 2011 - 00:21 #8
Har fundet samme problem besvaret her: http://www.eksperten.dk/spm/928945

anvendte reg-filen: "folder_fix_w7"
Problemet blev løst.

Så jeg lukker denne tråd
Takker for indsatsen..