Avatar billede michael30 Nybegynder
14. januar 2011 - 12:30 Der er 4 kommentarer

Faner/markering

Jeg har været så "heldig" at komme på 2010 vers.

Nu kan jeg så se at når man markerer flere faner i en projekt mappe ændre farven sig så og sige ikke.. umuligt at se hvor man er i markeringen.

Kan man ændre nogle farver et eller andet sted.. eller andre ideer?
Avatar billede mygster Nybegynder
14. januar 2011 - 13:03 #1
Hej Michael,
Du højreklikker på fanen og vælger fane farve.

/Jonas
Avatar billede michael30 Nybegynder
14. januar 2011 - 13:09 #2
ja, og nej...

Leder efter en general opsætning så fanerne naturligt er andet end den visne hvide, og så man tydligere kan se hvilke man har markeret af en række.

i office 2003 er der en tydelig forskel på markerede og ikke markerede.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2011 - 15:21 #3
Normalt er jeg uhyre forsigtig med at påstå, at noget er umuligt i Excel. Her er dog et punkt, hvor jeg tør gøre det.

Hans
Avatar billede vejmand Juniormester
14. januar 2011 - 15:47 #4
Hvis du bruger forslaget fra mygster, og vælger en tydelig farve, vil de aktive ark skille sig ud ved at have hvide faner.
Men ved ikke om det kan gøres så farverne er der generelt....