Avatar billede starter Praktikant
21. januar 2011 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eksportere avi

Hejsa

Jeg har brug for at eksportere en flash-præsentation som avi, men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Er der nogen der kan fortælle mig hvilke indstillinger jeg skal bruge? Når jeg sætter størrelsen til den faktiske størrelse, er det som om filmen vises flere gange - ved siden af hinanden. Hvis jeg krydser af, at filmen skal komprimeres bliver størrelsen fin, men kvaliteten alt for dårlig... Hvad gør jeg galt?

Der er importeret en flv. Jeg ved ikke om det har betydning?
Avatar billede mchlbk Praktikant
21. januar 2011 - 23:23 #1
Hvilket program bruger du?
Avatar billede starter Praktikant
22. januar 2011 - 14:04 #2
Jeg bruger Adobe Flash CS5 :)
Avatar billede starter Praktikant
05. februar 2011 - 15:40 #3
Hmmm. Lukker.