Avatar billede millerbean Praktikant
22. januar 2011 - 16:10 Der er 1 løsning

ASP.NET webservice

Jeg har kodet en webservice i ASP.NET(3.5), som returnerer data i JSON og det kører som det skal når jeg tester localhost.

Jeg har nu forsøgt at uploade til min hjemmeside som jeg har ved Surftown. Jeg har her oprettet et nyt subdomæne og published mine filer hertil.

Når jeg forsøger at tilgå min service får jeg dog en server error.

Har forsøgt at indsætte <customErrors mode="Off"/> i webconfig uden held.

Er der nogle som har forslag til en evt. løsning
Avatar billede millerbean Praktikant
22. januar 2011 - 16:25 #1
Flot, den stod selvfølgelig til .NET 1.1 og da jeg skiftede til .NET 2.0 i Surftowns kontrolpanel virkede det.