Avatar billede bjd Nybegynder
28. juli 2001 - 20:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Point fordelt på kategorier

Jeg ved ikke om dette er blevet nævnt før da jeg er helt ny og ikke har læst ALLE forslagene der er kommet indtil nu.

Men jeg så gerne at man ligesom der er en Top 10 for hver kategori, at man så kunne se ens egen placering i hver kategori, selvom man ikke lige er på Top 10.
Bare så man selv kunne se det, behøver ikke være offentligt.
Avatar billede netsrac Praktikant
28. juli 2001 - 20:53 #1
Hvis du opretter et CV under job kan du se hvor mange point du har tjent i de forskellige kategorier.
Avatar billede bjd Nybegynder
28. juli 2001 - 20:58 #2
Det er da også praktisk, men alligevel.
Det burde kunne laves så man ikke skulle oprette ekstra som man ikke bruger, bare for det.
De laver jo en Top 10, så tallene er der jo allerede.
Men tak for informationen. :o)
Avatar billede bjd Nybegynder
28. juli 2001 - 21:15 #3
Er der forresten nogle muligheder for at tildele point til en person som har givet noget ekstra, uden at skulle lukke sit spørgsmål?
Avatar billede netsrac Praktikant
28. juli 2001 - 21:19 #4
Nej når du tildeler point lukkes spm. et, men du kan forhøje pointene og derved give ham point.

Det gøres på point tallet i toppen ved siden af dit navn.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. juli 2001 - 20:48 #5
netsrac> enig, tak !