Avatar billede bjd Nybegynder
28. juli 2001 - 22:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ISO-image af OpenBSD

Hvor kan man finde en ISO-fil af OpenBSD version 2.9 som man kan downloade?
Det skal naturligvis ikke være af den officielle version, da det ikke vil være lovligt.
Avatar billede otis Nybegynder
28. juli 2001 - 22:57 #1
Ehn OpenBSD er er opensource så der er intet der..
det er kun netbsd der skal betales for :)
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2001 - 23:00 #2
kan du ik bare hente den her
http://www.openbsd.org/ftp.html#ftp
Avatar billede bjd Nybegynder
28. juli 2001 - 23:09 #3
JEG må jo nok erkende at det var årsagen til at jeg bad om et ISO-image.
Netop fordi jeg ikke gad sidde og downloade en masse filer og selv finde ud af hvorledes de skulle sammensættes. :o)
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2001 - 23:11 #4
Avatar billede bjd Nybegynder
28. juli 2001 - 23:16 #5
Jeg takker, men det vidste jeg godt.
Derfor frabad jeg mig en iso-fil af den officielle version i mit spørgsmål.
Det er nemlig ikke ulovligt for folk selv at lave et iso-image som ikke ligner det officielle, og dernæst distribuere det. Det er endda tilladt at tage penge for det hvis man vil.
Men jeg regner med at blive nødt til enten at hente fra ftp eller købe det officielle hvis jeg ikke finder en iso-fil af det.
Avatar billede kapla Nybegynder
28. juli 2001 - 23:31 #6
Avatar billede bjd Nybegynder
29. juli 2001 - 00:17 #7
Tak for svaret, lige hvad jeg skulle bruge.
Følte lige at det var lidt mere værd end bare 10, så du fik hermed 20 istedet.
Håber ikke dette afstedkommer nogle problemer. :o)
Avatar billede kapla Nybegynder
29. juli 2001 - 00:18 #8
Nej da, det er helt fint ;o)

Takker for point :o)

www.fotx.net/kapla0