Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. januar 2011 - 09:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Omdanne udregning af kæde værdier til tal

Hej,

Jeg har en udregning der gør brug af kæde værdier, altså værdier fra andre filer. Som jeg nu ønsker at gemme uden at alle andre filer medfølger.

Det vil sige at jeg ønsker at "omdanne" resultatet af min formel til et tal (input), som kan gemmes som én enkelt fil.

Er dette muligt - og hvordan?

På forhånd tak!

(Jeg ved at man kan gemme som pdf/xps, men det vil jeg helst ikke, da overskueligheden forsvinder meget ved det)
28. januar 2011 - 10:17 #1
Kopier cellen/cellerne
Vælg Rediger->Indsæt speciel, Værdier
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. januar 2011 - 10:57 #2
Tak. Ved du om der kan gøres noget smart med flere faneblade, eller om det skal gøres manuelt for den enkelte?
28. januar 2011 - 13:11 #3
Hvis oplysningerne står i de samme celler på flere ark, kan det godt ske i grupperedigereing.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. januar 2011 - 14:17 #4
Læg venligst et svar for point
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. januar 2011 - 14:20 #5
Men det løser desværre ikke helt, da jeg i værdier ikke får hele opstillingen / formatering med.
Avatar billede store-morten Ekspert
28. januar 2011 - 15:08 #6
Der findes et tilføjelsesprogram der måske kan dette.
Hvis det har interesse så:

Kæder / Links -->
Fjern kæder og Eksterne referencer
http://www.bst-utilities.dk/?pageIDX=87

Hentes her
http://www.bst-utilities.dk/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. september 2011 - 13:24 #7
-