Avatar billede stoffer70 Nybegynder
29. januar 2011 - 17:11 Der er 6 kommentarer

genstart af computer

computer kan kun lukkes ved at tage  strømmen ?

min computer genstarter når jeg  slukker den jeg har xp. instaleret
vinlig hilsen stoffer
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
29. januar 2011 - 17:14 #1
Kan du sætte maskinen i standby? Hvis ikke, så sørg for at have installeret alle drivere til dit bundkort (Se efter i enhedshåndtering hvad der mangler)
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2011 - 17:32 #2
prøv kontrolpanel / system / fanebladet avanceret - under sart og genoprettelse klik på indstillinger
Fjern hak i 'genstart automatisk'
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2011 - 19:34 #3
Velkommen til eksperten :)
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC til dit spørgsmål.
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker her dette. Se her hvordan: http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede wanthai Nybegynder
29. januar 2011 - 20:42 #4
prøv at se inde på it-artikler.dk
der ved jeg at der ligger noget om lige netop dette problem i XP

www.it-artikler.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2011 - 21:25 #5
Direkte link?