Avatar billede king_frusty Nybegynder
01. februar 2011 - 13:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Netgear

Hejsa

Jeg har fået fat i en Router, Netgear Wireless-N 300 Gigabit med USB-port.
Den hedder også bare WNR3500L.
Trådløst syntes jeg den er ufattelig dårlig, kan faktisk ikke Streame en DVD-Film fra vores unRAID server. den hakker vildt, den er extrem langtid om at "hente / buffe". Det virkede fint med den gamle Linksys fætter vi havde før. Men jeg kan ikke se hvad der er galt her, udover at den ikke har nogen antenner, men det er vel ikke direkte nødvendigt i disse dage, der er ca. 10-12 meter mellem bærbar og router og een murstensvæg mellem. Kan det være rigtigt  ?? ELLER er det mig der mangler at sætte noget op i router.
2. problem er at jeg ikke kan få vores Lexmark X6675 trådløs printer til at connecte til Router ( 1 meter mellem dem), og kan det virkelig passe at USB porten på Router KUN er til extern HD ?. Jeg har fulgt procedure på Printer og på Router, men de vil bare IKKE se hinanden. (Virkede også fint med den "gamle" linksys)

På Forhånd tak
01. februar 2011 - 13:59 #1
... der kan være forstyrrelser fra andre trådløse enheder i nærheden ?
Kan din PC 'se' andre trådløse ? (Når DIN er slukket!)
Avatar billede king_frusty Nybegynder
01. februar 2011 - 14:09 #2
Ja kan se et par stykker om aften, men det har aldrig før været et problem
01. februar 2011 - 14:11 #3
... er det også så 'galt' når de 'andre' ikke er på ?
Avatar billede king_frusty Nybegynder
01. februar 2011 - 14:32 #4
Ja, det er lige så tosset :)
01. februar 2011 - 14:57 #5
... hvis muligt så skift trådløs kanal på Routeren ?

Evt. RESET - og så BAGEFTER sætte evt. kode mm. på ...
Avatar billede king_frusty Nybegynder
23. februar 2011 - 07:26 #6
Takker for forsøgende, men tror jeg køber en anden router ............ Prøvede at låne en linksys router, og der var der igen godt signal... tror Netgear har nogle indbygget lorte antenner, men sårn er det jo...