Avatar billede jano59 Nybegynder
01. februar 2011 - 18:50 Der er 5 kommentarer

Jeg har en DB3 fil fra Netmix pro, fra en MAC som jeg gerne vil læse fra en Windows PC?

Hvis man har en DB3 fil fra et MAC system kan denne så læses i et Windows PC program ?

Jeg har brug for at generere en Tekst/Excel eller HTML fil fra denne fil, men ved ikke hvordan den kan læses på en Windows PC.

Nogen der har en ide til at løse ovenstående.

Sekundært kan filen vist nok eksporteres fra MAC til et .VDB format som skulle være læsbart fra PC, men dette kender jeg ikke heller ikke til så dette kunne også være en løsning.

Helt suverænt ville det være hvis nogen kender Netmix, og ved hvordan man evt. adhoc kan lave en sådan fil direkte fra MAC.
Avatar billede bedt Nybegynder
01. februar 2011 - 22:18 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
02. februar 2011 - 01:25 #2
Kan den læse DB3 filer?
Avatar billede jano59 Nybegynder
02. februar 2011 - 10:09 #3
#bedt

Når jeg søger på deres hjemmeside for SQLlite kan jeg ikke finde referencer til DB3, er det noget du har erfaring med at den kan ?
Avatar billede bedt Nybegynder
02. februar 2011 - 10:35 #4
#2 Ved jeg ikke. Det var bare et bud.

#3 Nej jeg har ingen erfaring, det var noget information jeg fandt på internetter : http://www.fileinfo.com/extension/db3

Umiddelbart skal du bruge et DBMS som hedder dbase3, men det kan jeg ikke finde noget om. Prøv på : http://www.dbase.com/
Avatar billede jano59 Nybegynder
02. februar 2011 - 10:51 #5
hehe Gode gamle Dbase, laaang tid siden jeg har hørt det navn :-)

Prøver at se om det hjælper.