Avatar billede kaad87 Praktikant
03. februar 2011 - 18:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ca modul

Hej

Jeg er ved at oprette noget tv ved Stofa og skal enten have en zaptor-boks eller sådan et ca-modul ind i mit tv. Kan dog ikke finde ud af om jeg har plads til sådan et ca-modul i mit tv. Der er sådan et hul hvor der ligner at det kan være, men.. er ikke sikker på nogen måde.

Mit tv er et Philips 32pfl5403h.

Ved i, i øvrigt om man kan vælge at købe et ca-modul selv, eller om man skal købe det ved Stofa?
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. februar 2011 - 19:07 #1
Jeg kan fortælle dit fjernsyn har CA modul indgang eller Common Interface som det også hedder.

Ang. CA modul, er det nok bedst at bestille det direkte fra stofa.
Fandt dette link: https://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=hvaderdigitaltv&searchword=modul

Og her er manual på dit tv:
http://www.p4c.philips.com/files/3/32pfl5403h_10/32pfl5403h_10_pss_dan.pdf

Søg evt. på common interface.
Avatar billede kaad87 Praktikant
11. marts 2011 - 10:30 #2
ok
Avatar billede kaad87 Praktikant
11. marts 2011 - 10:31 #3
ok
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. marts 2011 - 11:19 #4
Du kunne vel have bedt om et svar, hvis du fik den info du manglede...