Avatar billede niklasnina Nybegynder
10. februar 2011 - 10:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sikkerhedskopiering.

Jeg kan ikke installere det lille program der gør at jeg kan sikkerheds kopiere min PST fil.Jeg har prøvet at fjerne programmet og installere det igen det hjælper heller ikke.Programmet siger godt nok at det er installeret, men når jeg vil bruge programmet ved at gå op i filer findes programmet ikke. Mit styresystem win 7,og outlook er 2007.
Avatar billede Blandy Praktikant
10. februar 2011 - 12:43 #1
Hvad er det for et program du væler at bruge til at backup din .PST fil?

Du kan jo også bare kopier den.
Avatar billede lx2ba Novice
10. februar 2011 - 15:35 #2
Har du prøvet at søge på Outlooks "Hjælp-side"?
Her er f.eks. en side med følgende titel:
"Bruge Microsoft Outlook-værktøjet Sikkerhedskopiering af private mapper"
Du likker på "Hjælp" i Outloook, - eller du taster F1 med åbent Outlook. -> Skriv f.eks. "sikkerhedskopiering" i søgefeltet øverst til venstre ->  Klik "Søg" -> Den, som jeg henviser til ovenfor står øverst i søgningsresultatet.
Held og lykke!
(Jeg bruger dette værktøj hver dag og har sikkerhedskopien liggende på min eksterne harddisk)
Avatar billede lx2ba Novice
10. februar 2011 - 15:36 #3
"...likker" = klikker
Avatar billede niklasnina Nybegynder
11. februar 2011 - 15:02 #4
det er netop det program jeg prøver at installere.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
01. marts 2011 - 10:26 #5
da jeg ikke har modtaget nogle svar der kan løse mit problem,lukker jeg spørgsmålet.