Avatar billede ejldk Nybegynder
10. februar 2011 - 11:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet på bærbar går i stå?

Hej Eksperter!
Jeg har en (gammel) Asus bærbar (F5 mener jeg at serien hedder)
Den er snart 4 år gammel tror jeg, og den har kørt upåklageligt hele tiden!
Nu har den så fået lidt problemet med internettet.
Det virker meget mystisk, men problemet er:

Når jeg starter den er der ingen problemer overhovedet, men efter at jeg har tjekket de sædvanlige sites gider den ikke gå ind på nogle sider længere. Nogle gange kan jeg komme ind på de sider jeg allerede har været på, nogle gange kommer den ind på siderne, men det tager ~5 minutter per side. Andre gange gider den slet ikke noget.

Det mærkeligste er så at jeg nogle gange godt kan spille spil når jeg ikke kan browse (wow, cs). Men andre gange er nettet helt dødt.

Jeg har også en lille bærbar som altid kan browse, selv når den anden computer ikke vil. Så det skyldes ikke at mit internet går ned.

Har prøvet at cleare cache (både med Ccleaner og Chrome) men det virker ikke..

Jeg bruger Windows Xp med Chrome som browser. Har prøvet med FF og IE, men her sker det samme...

Hvis jeg genstarter computeren, starter alt det ovenstående forfra.

Er der nogen som har nogen ide til hvad problemet er, og hvordan det løses?
Det er et stykke tid siden at jeg har formatteret den, men hvis det er muligt, vil jeg helst slippe for den løsning. Men det kan jo være at det er sidste udvej!

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2011 - 16:23 #1
Hvor meget plads er der tilbage på c drevet?
Avatar billede ejldk Nybegynder
10. februar 2011 - 20:34 #2
14 GB ud af 160, så det burde ikke være dér problemet ligger!
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2011 - 12:51 #3
Er det lan eller trådløst net?
Trådløst kræver en stabil forbindelse for at være god hele tiden. Har selv problemer med det her hjemme, selvom bærbar kun står 14 meter fra router. Den mister for meget gennem væggene.
Avatar billede ejldk Nybegynder
15. februar 2011 - 12:41 #4
Jeg løste problemet ved at geninstallere drivers til det trådløse netværkskort.
Men tak for hjælpen! :)