Avatar billede zaico Nybegynder
14. februar 2011 - 20:36 Der er 1 løsning

Internet fra Telia

Hej

jeg har Telia som ISP hvor jeg har internet og TV via bredbånd. altså altsammen gennem mit telefonstik.

når min router (Zyxle P660H-D1 opretter forbindelse til internettet for den en IP fra Telia der ligger i 62.199.X.X området den er tit den samme i flere måneder før den skifter, men det er sådan set også okay. men gatewayen adressen er 62.199.32.1 hvilket jo er på et andet subnet end jeg er på.

Er det virkelig sådan Telia køre deres netværk på, jeg kan ikke komme ind i routeren på nogen måde og ændre porte så jeg kan åbne for div services til min server.

er der andre der har erfaringer med Telia og muligheder for at bruge NAT og port forwarding?
Avatar billede zaico Nybegynder
01. marts 2011 - 09:01 #1
lukket