Avatar billede horny_j Nybegynder
14. februar 2011 - 21:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

canon lbp 2900b windows 7 drivere virker ikke

Hej...

Jeg har et problem med min printer... canon lbp 2900b
nu hvor jeg har fået en ny computer med windows 7 64 bit, og den gamle kørte windows vista 32bit...
så kan jeg overhovedet ikke få min laser printer driver til at virke. jeg har næsten prøvet alle drivere fra canon til lbp 2900b

på deres hjemme side står der
http://www.canon-europe.com/for_home/product_finder/printers/laser/i-sensys_lbp2900b/index.asp?specs=1

Operating Systems Compatibility
Windows 98/ Me/ 2000/ Server 2003¹/ XP¹/ Vista¹
Linux² ³

men kan dog finde denne driver, og en masse andre der understøtter windows 7... men der er ingen der virker..

http://software.canon-europe.com/software/0038030.asp

... jeg er virkelig på bag bund.. overvejere at få installeret vista på den igen..... :(

mvh Jonas
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. februar 2011 - 21:49 #2
Jeg har ikke kigget nærmere på den driver, Haverslev linker til.

Men på dit eget første link.... - læg lige mærke til det lille "1" tal bagved. Du kan nederst se, at det betyder "32bit driver only", altså er din 64bit version af Windows 7 et no-go.

Det er YDERST almindeligt... - der produceres og sælges stadig hardware, der ikke kan køre under 64 bit operativsystemer...
Avatar billede horny_j Nybegynder
31. august 2015 - 21:38 #3
Problemet er løst :o)