Avatar billede sbay Nybegynder
17. februar 2011 - 12:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Synology NAS - IPKG hvordan

Hejsa

Jeg har installeret en bootstarp på min Synology 207+. Men hvordan får jeg startet IPKG update - den siger bare at den kan den ikke finde! Jeg har brugt vejledningen herfra, men er altså gået i stå ved punkt 6. http://www.buechse.de/SYNOLOGY/

jeg kan se ipkg.sh fil og en bootstrap.sh fil + diverse andre.

Hvordan får jeg kørt den ipkg update?
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. februar 2011 - 12:46 #1
Prøv når du er logget ind via ssh, at skriv:

sh ipkg.sh
Avatar billede sbay Nybegynder
17. februar 2011 - 13:07 #2
ok - så får jeg at vide at den skal have en subcommand - prøver så med sh ipkg.sh update, men den kan ikke finde filen i /etc/ipkg.conf/
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. februar 2011 - 13:12 #3
Prøv at kig her: http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=40&t=23246

Der siger de du skal køre bootstrap.sh først, reboote og så skulle du kunne anvende ipkg.sh
Avatar billede sbay Nybegynder
17. februar 2011 - 14:27 #4
hmmm, havde overset de to rm linier... dooohh. når jeg så har genstartet - hvordan starte jeg så bootstrap uden at geninstallere det?
Avatar billede sbay Nybegynder
17. februar 2011 - 15:27 #5
ahh har fået styr på det - tak. Smid et svar
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. februar 2011 - 17:22 #6
SvaR!
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. marts 2011 - 14:10 #7
Takker for point.