Avatar billede thomzendk Novice
17. februar 2011 - 13:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilgin HG1351 kan ikke pinge LAN..

Hejsa!

Jeg sidder og roder med en Tilgin HG1351 Router...

Alle de enheder jeg har tilsluttet routeren kan alle gå på nettet, men jeg kan ikke pinge nogle af enhederne på lan (kan ikke pinge fra den bærbare til den stationære), det eneste jeg kan pinge er routeren...

Er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre, for at få lavet så jeg kan pinge de andre computere (læs: Så jeg kan bruge mit LAN til noget, andet end at gå på internettet fra..)

Håber der sidder en der også har haft en tilgin.. ;D
Avatar billede Martinius Nybegynder
17. februar 2011 - 22:20 #1
Jeg går ud fra du har dem tilsluttet trådløst.

Hvis dette er tilfældet, har du en option inde under dit trådløse netværk i routeren, altså menuen wireless, og så trykker du på dit netværksnavn, og inde under det har du en option, jeg kan ikke huske hvad den hedder, men det er et flueben du skal fjerne.

Mvh

Maritn
Avatar billede thomzen Nybegynder
18. februar 2011 - 11:46 #2
Spot on! Laver du et svar, så du kan få points? :)

Tusind tak!
Avatar billede Martinius Nybegynder
22. februar 2011 - 22:54 #3
velbekomme :-)
Avatar billede thomzendk Novice
06. april 2011 - 12:39 #4
Beklager der gik så længe, men tak igen! :D
Avatar billede jan9850 Nybegynder
23. marts 2012 - 22:33 #5
Perfekt, fluebenet hedder "user isolation", dette har drevet mig til vanvid med opsætning af wifi printer.