Avatar billede erdo Nybegynder
17. februar 2011 - 14:41 Der er 2 kommentarer

NAVIGON 2110 Navigator

Min navigator fryser display ved opstart, så man ikke kan komme ind og taste sin pinkode så man kan benytte navigatoren.

Har prøvet Reset funktionen flere gange, men uden at komme videre.

Har også checket SD kortet i en kortlæser, for at kortet er intakt og det er OK.

Er der nogen der har en løsning på det problem.

erdo
Avatar billede Blandy Praktikant
17. februar 2011 - 15:28 #1
Kan du finde noget nyt firmware så du kan opdater den evt?
Avatar billede erdo Nybegynder
17. februar 2011 - 16:21 #2
Hi Blandy

Hvad skulle det evt. afhjælpe, når man ikke kan få den i ´tale´.
Den stopper som sagt lige når du tænder den og man kan ikke via Navigon Activesync få noget som helst til at reagere.

erdo