Avatar billede jernhesten Nybegynder
18. februar 2011 - 09:24 Der er 5 kommentarer

Microsoft Office 2010 Aktiveringskode glemt

Hej.

Jeg har købt Microsoft Office 2010 for noget tid siden, men jeg har glemt produktnøglen.
Jeg har programmet installeret med produktnøglen osv. så ville bare hører om man på en måde kan opspore den?? Skal nemlig formatere den og skal bruge produktnøglen igen, men har jo glemt den hehe.
Avatar billede gimle007 Praktikant
18. februar 2011 - 09:36 #1
Avatar billede Blandy Praktikant
18. februar 2011 - 10:01 #2
Gad godt vide hvor man set de nøgler henne. Så man ikke skal bruge programmer som man ikke rigtig stoler på. Det på ligge i reg et sted.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2011 - 11:02 #3
Avatar billede brianlindhardt Praktikant
19. februar 2011 - 10:17 #4
I 2007 (Word + Excel) kan du trykke på office-ikonet øverst - vælge indstillinger - vælge Ressourcer - trykke på knappen "Om" - så vises oplysninger
Avatar billede larsini Seniormester
19. februar 2011 - 10:41 #5
hvis du downloader belarc advisor, og det er gratis, og efterfølgende kører programmet vil du kunne se alle detaljer om din pc inkl produktkoder til alle de programmer du har installeret