Avatar billede kevin02 Nybegynder
21. februar 2011 - 19:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mail

Hej Jeg har et problem med min Microsoft Outlook. Når jeg har fået en mail,og åbner den og jeg så lukker mail og åbner den igen har den slettet min mail,det sker ikke hvis jeg ikke åbner mailen Mvh. Svend Hansen
Avatar billede jjam Juniormester
21. februar 2011 - 19:57 #1
Prøv at se om du har oprettet nogle regler i Outlook.
Avatar billede niller10 Nybegynder
21. februar 2011 - 19:58 #2
sikker på at den ikke ligger i uønsket post i outlook?
Avatar billede mvang Nybegynder
21. februar 2011 - 20:29 #3
Lyder som om at du har fået din outlook indstillet til kun at vise nye mails..

Hvilken version bruger du af outlook??

Tror der under vis, er et eller andet sted hvor du kan hakke en boks af, der hedder noget i retning af "Skjul læste beskeder"
Avatar billede kevin02 Nybegynder
08. marts 2011 - 08:57 #4
Er løst ellers tak Mvh. Svend
Avatar billede kevin02 Nybegynder
08. marts 2011 - 08:58 #5
Er løst men ellers tak Mvh. Svend