Avatar billede Athome Nybegynder
21. februar 2011 - 21:36 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Vinduet er væk hjææælp

Hvis vinduet jeg på computerskærmen er væk ude i siden og jeg ikke kan få det ind igen hvad gør jeg så?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. februar 2011 - 21:45 #1
Skift til en anden opløsning, læs en mindre derved kommerdet tilbage i dit synsfelt
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. februar 2011 - 21:47 #2
Højreklik i et vilkårligt sted på skrivebordet og gå ned under egenskaber og skærm
Avatar billede store-morten Ekspert
21. februar 2011 - 21:57 #3
Ligger dit "vindue" ikke på proseslinjen?
Avatar billede Athome Nybegynder
21. februar 2011 - 22:13 #4
Jeg har prøvet at ændre skærmopløsningen,der kom intet frem. Plus jeg har haft programmet afinstalleret og installeret igen, men den er stadigvæk væk og jo den er i proceslinjen men har prøvet at lukke den og åbne programmet og lige lidt hjalp det.
Avatar billede store-morten Ekspert
21. februar 2011 - 22:51 #5
Prøv at højre klik og vælg 'Maksimer'
22. februar 2011 - 06:34 #6
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Athome Nybegynder
22. februar 2011 - 17:29 #7
Det er vista, beklager var ikke klar over det.
22. februar 2011 - 17:36 #8
Hvad siger du til #5 ?
Avatar billede Athome Nybegynder
22. februar 2011 - 19:09 #9
Ja, der kommer ikke noget med at maksimere når jeg højreklikker og kan se jeg huskede forkert det er win7 IKKE vista
Avatar billede store-morten Ekspert
22. februar 2011 - 19:55 #10
Win7
Når du "peger" på programmet i  proceslinjen, får du så et miniture billede frem?
Før musen op, højre klik, og du kan vælge maksimer.
Avatar billede Athome Nybegynder
22. februar 2011 - 20:40 #11
Der kommer op sådan man kan maksimere, men der kommer ikke noget når jeg trykker - altså der sker ikke noget,dog virker det som om den kommer helt ude i siden hvor man ikke kan se den.
Avatar billede store-morten Ekspert
22. februar 2011 - 20:53 #12
Og vi snakker om et vindue/program der er på proceslinjen til venstre ved "Start" knappen?
Avatar billede Athome Nybegynder
22. februar 2011 - 20:58 #13
ja
Avatar billede store-morten Ekspert
22. februar 2011 - 21:11 #14
Kan du sende et skærm print på E-mail?
Avatar billede Athome Nybegynder
22. februar 2011 - 21:32 #15
Er det bare et fotografi af skærmen? For så kan jeg godt
Avatar billede store-morten Ekspert
22. februar 2011 - 21:43 #16
Ja, E-mail under profil.
Avatar billede Athome Nybegynder
23. februar 2011 - 13:53 #17
men der er ikke rigtig noget at vise, for det er min skype der er ved et uheld blevet sat helt ud i siden og man kan intet se.
Avatar billede Athome Nybegynder
25. februar 2011 - 00:01 #19
hvad er det nu jeg gør med point?
Avatar billede store-morten Ekspert
25. februar 2011 - 10:20 #20
Har du fået løst problemet?

Hvis du har, skriv hvordan og hvem der hjalp dig, og bed vedkomne om et 'Svar' til point givning.

Hvis ikke du har fundet ud af det, læg selv et 'Svar' og tag point tilbage.
Avatar billede Athome Nybegynder
25. februar 2011 - 10:33 #21
Okay:-D Vi løste det selv, da det viste sig, der var blevet lavet et vindue nr. 2, som vi ikke lige havde set, så det kom tilfældigt tilbage.Men tusinde tak for I prøvede at hjælpe.
Avatar billede store-morten Ekspert
25. februar 2011 - 11:16 #22
Godt i fandt en løsning :-)

Og tak for tilbagemeldingen.

God weekend.