Avatar billede jangeo Praktikant
25. februar 2011 - 17:15 Der er 2 kommentarer

PC fryser

Har et problem med min computer, min computer fryser ad og til, det sker ikke hver gang jeg har den tændt, men ret tit, som regel kan jeg flytte musen igen efter ca 5-20 sek, nogen gange kan jeg også høre en brummen fra computeren når det sker, nu skal det siges at det er sket en gang før, men der gik den total i sort da jeg tændte computeren næste dag , der indleverede jeg den hvor de skiftede bundkort + grafikkort(siger de), Så hvad kan der være i vejen?, er det mon det samme som før, der er ved at ske igen?

Ps:
Har et program der fortæller om cpu bliver for varm, men det er ikke tilfældet, der er faktisk ikke nogle uregelmæsiger udover at den fryser

(er stadig garanti på computeren, til Juni)
Avatar billede jangeo Praktikant
27. februar 2011 - 22:36 #1
Tja, det var så, så som så med ekspert svar her på eksperten.dk
Avatar billede jangeo Praktikant
26. april 2011 - 00:59 #2
Har selv fundet ud af det, der manglede en driver til chipset på bundkortet, som de der skiftede bundkort+grafikkort ikke instalede, da den var til rep.