Avatar billede soljan Nybegynder
28. februar 2011 - 09:58 Der er 3 kommentarer

Bredbåndshastighed

Jeg mangler et program som løbene tjekker hastigheden på vores fibernet, Ikke traffikken men selve hastigheden.

Det vil være fint hvis programmet i et tidsinterval tjekker hastigheden og laver et diagram over tid.. fx 24 timer.

Gerne et simpel og gratis program.

Ved godt speedtest.net gemmer resultater.. så man kan sammeligne dem med hinanden, men ville gerne at et program som selv laver test med interval.
28. februar 2011 - 10:17 #1
http://www.eksperten.dk/spm/931455 ? Tja - jeg har også efterlyst den funktion...
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. februar 2011 - 10:48 #2
28. februar 2011 - 11:51 #3
sig til hvis i finder en løsnig