Avatar billede mbl Novice
05. marts 2011 - 18:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Kort over Danmark med flag markeringer

Er der nogen der ved om det er muligt at lave et kort over Danmark med sine egene markeringer og info. Det jeg tænker er noget der ligner det som man kan sen i en artikel i Ekstra bladet. Se dette link.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1511768.ece

Det jeg skal bruge er at man kan sætte sine egne markeringer og evt. lægge noget info og link til en evt hjemmeside/adresse ind i denne markering

Mickey
Avatar billede jjbirk Nybegynder
05. marts 2011 - 18:43 #1
mon ikke man kan via google map
Avatar billede Blueeyez Mester
05. marts 2011 - 18:55 #2
Google Earth kan det der hvis jeg husker korrekt (:
Avatar billede mbl Novice
05. marts 2011 - 19:59 #3
Takker for hjælpen

Lægger i et svar begge to.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
05. marts 2011 - 21:40 #4
ok
Avatar billede Blueeyez Mester
06. marts 2011 - 08:48 #5
iorden ;)
Avatar billede pstidsen Novice
06. marts 2011 - 11:19 #6
I nederste venstre hjørne på billedet du linker til står der: Powered by Google

Så den kan google fikse. Det tager nok bare lidt tid ;)