Avatar billede larsi Nybegynder
06. marts 2011 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kontakt til printer på andre fysiske adresse

I min lille virksomhed har jeg andre personer i landet til at sende varer for mig.

Den ene person er min gamle mor, som absolut ikke duer til at have en computer stående, som jeg evt. kan maile til og hun kan udskrive fra.

Jeg ønsker mig/forestiller mig, at de kan have en netværksprinter stående som jeg kan udskrive på, og som de dermed blot kan tænde et par gange om dagen og få ordre og pakkelabels udskrevet.

Hvordan kan sådan en løsning laves ?
Avatar billede pstidsen Novice
06. marts 2011 - 18:58 #1
Hvad med fax?

Netværksprinter laaaaaangt væk fra dig duer ikke, tror jeg
Avatar billede leif Seniormester
06. marts 2011 - 20:18 #2
Netværksprinter kan være løsningen.... Mest optimalt er det dog så at du har en VPN tunnel mellem de 2 lokationer.
Avatar billede Schultz Nybegynder
11. marts 2011 - 01:44 #3
Installer
http://www.teamviewer.com/en/licensing/index.aspx
på din mors PC, så skal hun bare trykke på vægkontakten, der tænder printer og PC, resten kan du klare fra din PC, du kan endda slukke for hendes PC når du er færdig.
Pris DKK 3.709,-, men de penge må være godt givet ud, og skattefar betaler jo både momsen og halvdelen af resten ;-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. april 2011 - 15:31 #4
Så vidt jeg ved, har flere af HP´s ny printere en indbygget "mailadresse", så du kan sende en mail direkte til en printer. Denne vil så automatisk printe vedhæftede filer ud.
Avatar billede pstidsen Novice
11. april 2011 - 16:12 #5
ENIG!! i #4