Avatar billede Flagstng Nybegynder
08. marts 2011 - 21:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny Gamer mus

Hejsa!

Jeg står ikke lige og skal bruge en ny mus, da jeg allerede har en Ace of Sweden Edge 3200. Den er bare top-dollar :D

Men, men, men....

Jeg synes godt nok der for få knapper. Lige nu bruger jeg sideknapperne til at browse nettet, og hjulet til at slette ting (Delete/Backspace)
Jeg mangler også knapper til Ctrl+X,C,V,Z og så videre...

Jeg gider ikke det der Razer-lort, de er de grimmeste mus jeg har set i 1000 år, og så er de overhovedet ikke ergonomiske, ligesom min nuværende mus.

Er der nogle gode mus med en del tommel/lille-finger-knapper, så kunne jeg godt tænke mig at høre om dem :)

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 17:28 #1
De eneste ergonomiske ikke razor muse jeg kunne støve op, med over 10 knapper(som du har nu), er:

SteelSeries World of Warcraft: Cataclysm MMO Gaming Mouse (14 knapper)
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4380872
eller
SteelSeries World of Warcraft MMO Gaming Mouse (15 knapper)
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=477342

Nu ved jeg godt du tænker; "WoW mus? NO WAY!" - men kravet var flere knapper end du har nu, og at den skulle være ergonomisk. Jeg kan selv stå inde for at de er rigtig behagelige at arbejde med, OGSÅ selvom der er et lille world of warcraft logo på dem. :)
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 17:33 #2
Glemte lige at nævne Logitech Gaming Mouse G700
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4219169 (13 Knapper)

Bare lige for at have et alternativ til World of Warcraft musene. Men de andre er der op 2 knapper mere på :)
Avatar billede Flagstng Nybegynder
10. marts 2011 - 22:25 #3
Mange tak for det.

Jeg vidste godt at der ikke fandtes mange slags mus i med de betingelser, men jeg troede godt nok at der var flere at vælge imellem.
Jeg har derfor valgt at købe http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=477342 netop fordi at der er taget højde for lillefingeren på siden, og fordi at den ser bedre ud end de andre 2.

Og ja,jo WOW har jeg aldrig spillet, og jeg ser ikke det helt fede i det, men hvis bare musen er god, så er jeg tilfreds :)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 07:21 #4
Ja, jeg kan selv anbefale de steelseries muse, selvom de har plastret et WoW logo på :P

Håber du bliver glad for din nye mus :)